? چند برابر بیشتر!

? لحظه‌ای دور از هیاهوی دنیای اطرافتان، خودتان به خودتان نمره دادید. یک نمره نمادین به تلاش‌هایتان در #مسیر_خوشبختی. نمره‌ای که می‌توانید با #تلاش بیشتر یا کمتر، آن را تغییر دهید. حالا بیایید طوری دیگر به ماجرا نگاه کنیم…

? به نمره معنوی خودتان بخاطر صداقتی که در پاسخ داشتید، یک نمره اضافه کنید (بالاخره این صداقت هم یک تلاش ستودنی است?) و نتیجه را با آنچه در ابتدا به دست آوردید، مقایسه کنید؛ آیا نتیجه تنها به اندازه یک نمره تغییر کرد؟!

?یک گام جلوتر برویم. کمی خوشبینانه‌تر به کارهایتان نگاه کنید و ببینید آیا میشود یک نمره بیشتر به تلاش جسمی یا فکریتان اضافه کنید؟ اگر اینطور است، یکبار دیگر نتیجه را با نمره اولی که به دست آوردید مقایسه کنید!

⁉️ واقعا دلیل این همه #تغییر چیست؟ آيا جز این است که تلاش معنوی و جسمی و فکری در کنار هم باعث چند برابر شدن نتیجه تلاش‌های شما می‌شود؟ هیچکدام از کارها و تلاش‌های ما به صورت جداجدا، بر آینده و زندگی ما تاثیر نمی‌گذارد، بلکه هر یک اثری بر دیگری گذاشته و آینده را می‌سازند؛ درست شبیه عمل ضرب!

⚡️ در زندگی واقعی هم هر کدام از این تلاش‌ها، شاید به تنهایی نتیجه مطلوبی برای سعادت و خوشبختی نداشته باشد، اما در کنار هم شما را بیش از چیزی که فکر می‌کنید به جلو پرتاب می‌کند.

?رهبر انقلاب: «نسل نوجوان ما، هم #سلامت_جسمی داشته باشد، هم #سلامت_معنوی و روحی داشته باشد، هم #سلامت_فکری و عقلانی داشته باشد؛ آن‌وقت این، #آینده کشور را تأمین میکند.»
?۹۵/۰۹/۲۳
➖➖➖➖➖➖➖

موضوعات: براي خدا  لینک ثابت



[پنجشنبه 1396-07-20] [ 07:26:00 ق.ظ ]