بهارسمنان
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31




سوره الإسراء وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا [80] بگو: اى پروردگار من، مرا به راستى و نيكويى داخل كن و به راستى و نيكويى بيرون بر، و مرا از جانب خود پيروزى و يارى عطا كن.



جستجو








کاربران آنلاین

  • رضوی
  • دهقان
  • زفاک
  • یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ






  • آمار

  • امروز: 636
  • دیروز: 495
  • 7 روز قبل: 983
  • 1 ماه قبل: 7733
  • کل بازدیدها: 357858





  • وبلاگ های من





    رتبه





      چرا خوب درس نمی خوانیم؟   ...

    ? ? ? چرا خوب درس نمی خوانیم؟ چرا درس هایی که می خوانیم، زود فراموش می کنیم؟
    آیت الله حائری شیرازی

    موضوعات: براي همه, براي طلاب  لینک ثابت



    [پنجشنبه 1399-03-08] [ 11:46:00 ب.ظ ]





      #کوثرنتیم   ...

    به_قلم_خودم
    #کوثرنتیم
    #کوثرنت
    #خواهران_طلبه
    #طلبه
    #فضای_مجازی
    #بهار_نوشت
    کوثرنت برای من مثل این شهرک‌های شلوغ مسکونی‌ست. با کلی همسایه‌ی دیوار به دیوار با سلایق مختلف، که هرکدام رواقش را به رنگی در آورده. از آشپزخانه مرکزی گرفته تا پرورش گل و گیاه و بحث داغ سیاست.
    اولی که وارد شدم، مثل بچه‌های شر و شلوغ توپ مطالبم را مدام به در و دیوارش می‌کوبیدم. که مثلا بگویم ما تازه آمدیم به این محل بدانید و آگاه باشید.
    گاهی همسایه‌ها پرخاش می‌کردند بس است بابا سرمان رفت. بعضی‌هایشان هم با صبوری تحمل کردند و بزرگواری به خرج دادند. یکسالی که گذشت سن حضورمان که بالاتر رفت. پیش خودم گفتم یک خرده آرامتر زبان به دهان بگیر ببین بقیه چه می‌کنند. یکی از عزیزان که دید ما سربه راه شدیم. دستمان را به قلم بند کرد مثلا شدیم نویسنده.
    راست می‌گویند، که همسایه‌ی خوب از صد فامیل بهتر است. ساکنین این شهرک که حالا برای خودش شهری شده می‌آیند و می‌روند. برخی‌شان حسابی پاگیرندو دلشان نمی‌آید کوثرنت را تنها بگذارند. برخی هم می‌آیند تا به چشم مشتری به رواق نگاهی بیندازند و بروند شاید بپسندند و ماندگار شوند شاید هم نه. مدیر شهرک هم هرروز به فکر تغییر یک جا می‌افتد کلنگ بر می‌دارد و به جانش می‌افتد. یک روز رنگش را عوض می‌کند و یک روز می‌کوبد و از نو می‌سازد و روز دیگر کلی چاله می‌کند.
    ما هم به رسم همسایگی برای هم رواقی‌هایمان گاهی زنگ احسنت را می‌زنیم و فرار می‌کنیم. با آنهایی که بیشتر دم‌خوریم چند کلامی پای مطلب درد‌دل می‌کنیم.
    حالا دوستانی از برگ گل لطیفتر داریم که به دنیا می‌ارزند.

    خلاصه که ما سر به راه شدیم. تازه وارد‌ها هم خوب می‌شوند، حوصله کنید.
    پ.ن:مساله کاملا طنزه شما جدی نگیرید خب????

    موضوعات: براي همه, براي من, براي طلاب  لینک ثابت



    [شنبه 1398-01-24] [ 06:38:00 ب.ظ ]





      لالایی خدا#صوت   ...

    #لالایی_خدا

    #سوره_بقره آیات 21 تا 22

    #محسن_عباسی_ولدی

    با تشکر از گروه “نسیم قدر” که زحمت اجرای تیتراژ این برنامه رو کشیدن.

    موضوعات: براي خدا, براي همه, براي طلاب  لینک ثابت



    [چهارشنبه 1397-10-26] [ 09:25:00 ب.ظ ]





      فضای مجازی؛ شکارگاه دزدیدن جهنمی‌ها   ...

    ? ?
    فضای مجازی برای جدا کردن والدین از فرزندان ساخته شده است؛ در این فضا دیگر نسبتهای فامیلی معنا ندارند، و فرزندان همان چیزی هستند که میخوانند و میشنوند. هیچ بلایی نیست، مگر آنکه خداوند در آن نعمتی قرار داده است که بر آن بلا احاطه دارد. موانع و رنج کشیدنها در فضای مجازی، زمینه‌ای برای بالغ شدن در فضای مجازی است؛ همین رنج کشیدنهاست که سبب میشود شما به قدرت این عرصه پی ببرید.

    فضای مجازی، فضای تربیتی شماست؛ فضای مجازی که بهترین فضا برای گفتوگوست، فاصلۀ مکانی میان افراد را از بین برده و عالم بزرگ را برای انسان کوچک کرده است تا انسان را بزرگ کند. همان‌طور که در فضای مجازی میتوان بدترین ضربهها را زد، میتوان بهترین خدمتها را نیز انجام داد؛ این فضا هم میتواند بچه های ما را به جهنم ببرد و هم ما میتوانیم به کمک آن، بچهها را به بهشت ببریم.

    فضای مجازی تا زمانی که آن را نمیشناسید، تهدید است و هرگاه آن را شناختید به فرصت تبدیل میشود. ابتدا که در دریای فضای مجازی میافتید، رنجآور است؛ اما آن‌گاه‌که شنا کردن در آن را آموختید به جولانگاه شما تبدیل خواهد شد.

    فضای مجازی بهترین فضا برای گفت وگوست. نگذاریم در فضای مجازی مردم را به جهنم ببرند! ما میتوانیم مردم را به بهشت ببریم، و فضای مجازی در آینده شکارگاه شماست تا چند جهنمی را بدزدید و به بهشت بکشانید.

    ? آیت الله حائری شیرازی رحمت الله علیه ?

    موضوعات: براي همه, براي طلاب  لینک ثابت



    [شنبه 1397-10-22] [ 11:17:00 ق.ظ ]





      به جای نمره، نظر معلم!   ...

    ? در نبود مقررات سخت‌گیرانه، عامل نظم چیست؟
    نقدی بر نظام آموزشی حوزه- قسمت 2

    #تصویری

    موضوعات: براي همه, براي طلاب  لینک ثابت



    [شنبه 1397-07-07] [ 07:02:00 ب.ظ ]






      خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

     
     
    سوره الإسراء وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا [80] بگو: اى پروردگار من، مرا به راستى و نيكويى داخل كن و به راستى و نيكويى بيرون بر، و مرا از جانب خود پيروزى و يارى عطا كن.